4 Ağustos 2009 Salı

Feshanede sergilendi



Bu ebrum ilk senem de yaptığım ebrum. İki sene üst üste feshane de sergilendi. Çok severek ebruyu yaptım ve çok da yakıştırarak minyatürünü tamamladım. Bir sürü ebrum var esasen bu gibi çalışmalara devam edebilirim. Öteden beri renk, çizgi konusunda içimdeki kaynağı en güzel ebru ve tezhib de buldum. Neler denemedim ki resim konusunda karakalem suluboya kuru pastel çalışması ve yağlı boyadan sonra tezhibe gönül verdim. Ama ebru bir yerde hepsinin bir toplamı oldu. Evime tekne aldım, zaten ismekte 3 senedir dersler almaktayım. Yeni şeyler öğrenmek gerçekten çok muhteşem. Etrafımda ki insanların da beğenmesi ve yüreklendirmesi üstüne bal kaymak gibi. Ama ilerledikçe ne yapabilirim neler deneyebilirim diyorsunuz... İşte orda içinizdeki ve kafanızda ki cevher birleşirse sanatçı oluyorsunuz zannederim. Yorumlarınızı bekliyorum, yeni çalışmalarla yakında buradayım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder